ELAKA VÄRLD

okej nu är jag en aning upprörd, och jag skyller inte på er, jag skyller på Gud. om han nu finns, det råkar vara såhär. HAN VILL STRAFFA MEJ. men jag vet inte varför, för jag anser inte att jag har gjort något elakt mot någon, in fact. Jag är typ sveriges snällaste brud.

Men detta hände;
Jag går ut och möter Fanny, hon har precis vart med om något fruktansvärt. Sen går vi ut till en tunnel och sen går vi in i en skog och sen går vi hem till MIG. Och då är allting lugnt. Sen leker vi med min långa rosa korv (Missuppfatta inte) jag hade tänkt lägga in bild på korvish men jag blev ju straffad.
Och sen leker vi ännu mer och sen går vi och köper godis. och så skiljs vi åt. Och NUUUU.
Sen äter jag och gör allting ointressant. sen sätter jag mig vid datorn. Nej förresten, sen går jag på toa. Sen sätter jag mej vid datorn och då händer en hemsk sak. Jag ska lägga in alla intressanta bilder på Fay, jag själv och Korvish. Och då inser jag att det inte GÅR att lägga in bilder. Då ber jag till Gud och ber om bättre tider. Så testar jag igen och då går det inte. Så med hela den här onödiga historian vill jag säga att jag inte kan lägga in bilder från min KAMERA.
Så om ni kollar på klockan 22.22 ikväll så vill ni kanske vara snälla och önska att min kamera fungerar igen? (A)
För då blir bloggen intressantare igen ! Jag sväääär.
OM NI GÖR DENNA TJÄNST SÅ LOVAR JAG ATT JAG BLIR EN BÄTTRE MÄNNISKA, JAG LOVAR OCKSÅ ATT BLOGGEN BLIR ROLIGARE OCH JAG LOOOOOOVAR ATT JAG SKA BEHANDLA FOLK MED RESPEKT !

Tack på förhand.


Fanny And Josefine För länge sedan

Kommentarer
Postat av: Fanny

Stackars rara josefine'

jag ska önska en önskning!

diggar din mörka blogg :D

<3' KAMERA SURVIVE!

2009-11-15 @ 18:51:04
URL: http://fanniest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0