GODMORGON

Idag är det en ny dag vilket innebär att det är skola, men jag har iallafall sovmorgon idag. Det diggar vi.
Jag slutar någon gång vid halvfyra tiden, men vet inte när.
Nu har jag nyss klätt på mig och ska snart börja sminka mig, sen efter det ska jag la platta håret. Jag njuter av min ensamhet här på morgonen, för det var länge sedan jag var ensam.

Jag kommer antagligen inte kunna blogga någonting mer idag, inte ens när jag kommer hem. Och det beror på att jag igår fick veta att jag har ett so prov imorgon, och att jag dessutom har engelska läxa. (läsa 60 sidor i en engelsk bok och göra något grammatikhäfte) Så men andra ord. Kvällen blir lång för mig.


Nu tänker inte jag lägga in en bild för har bråttom till skolan.

Kommentarer
Postat av: Fanny

stackare, vi alla hatar läxor . .. -.-

2009-11-17 @ 16:08:39
URL: http://fanniest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0