Lördag

Ja, nu sitter jag här och försöker skriva någonting intressant, men skriver tre meningar suddar ut och så fortsätter det så.
Idag var jag och fikade med mina älskade flickor. Jag har inte mått så bra idag, men det blir nog bättre snart får vi hoppas.

Nu ska jag berätta en sak jag TOTALÄLSKAR ! Jag lyssnar på alla mina låtar på youtube, och ibland sitter jag och tittar på videorna även fast det inte är någon musikvideo.
Nu till saken jag älskar: När någon mixat ihop en video och satt dit bilder på sådanna här figurer utan pupiller. Dom är oftast gula och blå och har stora "håliga" ögon. Dom är så söta ! Och under bilden finns det en gullig text. :)

Ett exempel:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0