Skolish tomorowish

Godkväll.

Ska ladda kameran så den är med till skolan imorgon då. RÄKNA INTE MED FINA BILDER. Tar nog bara på vädret så det blir någon bild till bloggen iallafall. :) Imorgon slutar jag vid halv fyra tiden tror jag ! Men har lucia träning oxå och jag är inte så säker på om det var efter skolan elr på skoltid? Men det visar sig. Om jag hade orken kunde jag bara gå några meter till väskan å kolla på ett papper där. Fast, man orkar ju inte alltid. .. Grattis till Fanny för hennes nya system kamera. Jag ska oxå köpa en, fast ja måste samla pengar. Det behövde ju typ inte Fanny göra så länge. :O aja, nu ska jag sova nästan. Iallafall göra mej klar för att jag känner att jag måste eh läsa min engelskbok så jag klarar förhöret på onsdag. Och jag har mycket att läsa så bättre att börja i tid än att sluta i krig? haha det där rimmade inte.


Glad Josefine.


Kommentarer
Postat av: Fanny

va s;t du 'r ! kul att du bloggar igen puss hej !

2009-11-23 @ 16:24:23
URL: http://fanniest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0